:)

Tuesday, May 19, 2009

ttg tunang sy

suatu petang di rumah maktam kat nilai
situasi 1

maktam: maktam rase awk ni mcm dh makin gemuk je dr hari tu
sy: tulah org pun rase mcm tu.. mcm makin tembam
tunang sy yg ntah dtg dr mana secara tibe2:dia ni mana ade penah kurus.. gemuk aje.. ade la

sabar jelah weihh

situasi 2

sy:maktam, kurus betul aizat ni skrg kan.. apa lah yg diabuat
maktam: maktam baca dia tak makan nasik tau setahun
sy:ye ke maktam?
belum sempat maktam sy jawab...sekali lagi ade suare mencelah
tunang sy:hmmm org tu setahun tak makan nasi kurus.. dia ni..(refering to me, sambil geleng2 kepala)
patutkah??

huhuhu

5 comments:

  1. Salam :)
    sabar je la byk2 ye :)

    ReplyDelete
  2. snm,

    salam.. mmg pun kena bersabar... :P

    ReplyDelete
  3. aduii..sabor je la..
    hehe..nak marah, dah namanya pun tunang sdiri.. :D telan je la kata2 dia wpun rasa kelat2 masam..janji hepi..

    tapi kita situasi berlawanan..
    iza ni kurus, tunang pulak makin membesar dengan sihat..berat kitaorg ni dah jadi 1:2..hehe, lagi kronik rasanya dari yani..

    ReplyDelete
  4. salam ziarah. walaupun baru baca blog adik..akak berminat nk ikuti.. tahniah bakal mendirikan rmhtga yer.. ;-)

    ReplyDelete
  5. Iza,
    nasiblah tunang sendirik yg ckp. kalau tak.. mmg dh kenalah hehehe

    kak nuratikah,
    salam, insyallah bulan december ni.. jemputlah dtg nanti ye.. :)

    ReplyDelete

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...