:)

Friday, June 24, 2011

butik fiffy @ batang kali

salam..
lepas je balik dr makan kat tanjung malim tu
suami ajak g batang kali plak
dia nak beli barang2 mancing dia
so mmg best aa
sebab ade butik fiffy baru bukak
kat batang kali
ade sales up to 50%

lupe pulak nak amik gambar kat situ
okay gak barang2 yg dijual kat situ
ade avent,nuk and mam
kalau tak silap sy lah

kebetulan mmg nak cari baju tido utk aidan
and kat situ
sepasang baju baru 10 ringgit jek
sy beli lah 2

hasil belian

pastu sy beli 2 tshirt
and 2 suar trek
pun rm10 jek
yg cap tu ayah yg beli
12 ringgit rasenye

pastu mmg dh lama nak beli termometer ni
senang sikit kan
kot2 badan aidan dedar ke
leh check senirik
bukan aidan jek
dgn ayah and mama aidan pun leh gune ni hehe

sebabkan mama aidan excited nk suh pakai baju baru
sampai2 rumah jek terus basuh
sempat lah kering kan
malam tu terus suh aidan pakai :P
ckp jek 1,2,3 dia bg lah pose
sengih dia ni
mcm org dh besor jek
sampai tk nampak mate
dh byk kali org tegur
anak putih
mak ayahnye itam hehehe
okaylah aidan dh bgn..
dh nak merangkak dlm buai tu
bye2

7 comments:

  1. Bam bamnyer Aidan..senyum sampai tak nampak dh mata..seronok yer dapat baju baru

    ReplyDelete
  2. mama shopping byk tok aidan..hehe!!brand pe y rm 10?sepasang?

    ReplyDelete
  3. rDnA
    tu lah punye happy pakai bau baru hehe

    farhana,
    brand fiffy..okay gak le utk buat tido :)

    ReplyDelete
  4. comeynya aidan..bam2 sampe senyum tak nampak mata.. awk sama macam anor. asal beli baju baru, tak sempat2 nak pakaikan pada iskandar. hehehe

    ReplyDelete
  5. anor,
    tulah tak sabar2 kan hehehe

    ReplyDelete
  6. alololloo.. senyum sampai xnampak mata ye aidan..

    ReplyDelete
  7. melampau betul senyuman tu hahaha

    ReplyDelete

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...