:)

Thursday, June 23, 2011

ea.sy cafe

salam..

sama tak muke kiteorg?

hari ni suami bw makan kat luar
dia off duty so leh la g jalan2
makan kat easy cafe.. tanjung malim
best makan kat sini
sebab sedap and harga dia tak lah mahal sgt
yg penting sedappp

aidan pun selesa jek lepak kat sini
asal ckp 1,2,3 terus jek senyum hehehe
ni sibuk dok tgk kipas and lampu2 tu
maklumlah kat rumah senirik takde kipas syiling hehe
suami minum air dragon fruit
sy order kiwi jek
kat sini aidan nak pulak makan nasik tau
agaknye tekak dia selera org tua kot
sy order
cheese rice with bbq chicken
suami lak
chicken rice with bbq chicken..
hmm dh lapar sgt lah tu
tak sempat nak amik gambar..
kedai ni sy bg 4/5 bintang
mmg best

k lah dh nak tido ni
hari ni kepala sakitt sgt
ntah kenapa ntah
terlebih makan ajinomoto agaknye..


4 comments:

  1. samala muka aidan ng yani..=)

    ReplyDelete
  2. ha ah.. sejibik muka ko yani.. :DS

    ReplyDelete
  3. Aik..easy cafe tgmalim..
    tempat saya tu..hehe..suka gak gi mkn situ..semua sedap..=P

    ReplyDelete

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...