:)

Saturday, May 24, 2014

vitamin c dan kecantikan

Assalamualaikum and hi..

Perluke berbelanja banyak untuk vitamin yg boleh mencantikkan? hehe..jawapanye tak..as of today kebanyakan cust sy,,sgt2 jatuh cinta dgn SR Vita C Shaklee.. Kalau nak tahu jugak vitamin Cni sgt bagus untuk mengekalkan sistem imun dan menguatkan lagi imun kite. 

makcik sy yg ambil SR Vita C ni ckp..kulit dia dh bersih and sekata..kalau dulu kat bahagian tgn mcm bercapuk-capuk..once dh makan vitamin C ni kulit dia dh sekata..mmg ramai lah yg tanye kan dia makan apa..sekarang ni dia mmg maintain aje dgn vitamin C Shaklee ni.


Yang bestnye lagi...SR Vita C Shaklee ni tahan selama 6 bulan tau..jimat kan? ha tu sebab lah ada satu ketika tu punye lah susahh nak dptkan SR Vita C ni..sebab ramai yg suka siap ada yg beli ..and repack semula guna jenama sendiri..pastu jual dgn harga yg lagi mahal.. tak patut kan..

Sempat lagi nak dpt kulit cantik sempena hari lebaran yg bakal menjelma.. :)

Yani
Shaklee Independent Distributor
0173638756 



1 comment:

  1. Nice blog!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...